28 april 2010

NL

geocaching

Ja, druk aan het inpakken hier, nog 1 dagje werken en dan vrijdag naar NL. Wij
(Sanne, Florian en ik) nemen de vlucht van Rygge (Oslo) naar Weeze en daar worden we opgehaald door mijn zus Johanna en Yannick. We hebben er zoooveel zin in !! Heerlijk om weer even bij mijn ouders te zijn en even weer met ze te kunnen praten en ze te kunnen knuffelen, want de afstand is in deze omstandigheden toch wel echt heel erg groot en door te telefoon praten met elkaar is natuurlijk even iets anders dan bij ze te kunnen zijn. Ik heb het in de periode dat mijn vader in Amsterdam in het ziekenhuis lag ook wel heel erg gemist dat ik er niet even naar toe kon en ze niet kon bijstaan in die moeilijke week. Gelukkig weet ik dat mijn zusjes en broer dit wel voor ze hebben kunnen doen en dat het allemaal goed is gegaan...toch blijft het moeilijk om dan zo ver weg te wonen..... Maar dat gaan we de komende week allemaal even flink inhalen.

Het gaat goed met mijn vader, hij gebruikt overdag geen pijnstillers meer, onderneemt weer van alles en de nachten gaan ook iets beter...nog wel met onderbrekingen en wat pijn, maar toch ziet hij daar ook wel vooruitgang in.

Vorig weekend hebben we een tocht hier in de buurt gemaakt door de bossen samen met mijn collega, hij is verwoed geocacher...en hij had speciaal voor Sanne en Florian een mooi parcours uitgezet. Je loopt dan, met behulp van een GPS waar je coordinaten in zet, een bepaalde route en ondertussen kun je boxen (schatten) vinden. Daar zit een logboek in en een klein kadootje, je moet er zelf weer iets instoppen voor de volgende die de box gaat zoeken. Het zou een tocht van een uurtje zijn, maar het werden er 3. Vooral Florian vond het geweldig om op schattenjacht te gaan.


Gister heb ik op mijn werk te horen gekregen dat een hele aardige collega van mij ook kanker heeft en daar raakte ik zo van over mijn toeren...door de afstand kan ik alles met mijn vader niet goed een plekje geven en als ik dan zulk nieuws krijg...gaat het toch even helemaal mis. Hopelijk is het bij haar nog in een vroeg stadium en kunnen de artsen nog iets voor haar beteken, maar dat hoort ze pas volgende week.


aswolk boven Stathelle?

WJ moet deze week middagdienst draaien en dat is wel heel erg saai...hij begint ongeveer met werken als ik thuiskom met de kids...gelukkig is het nog maar 1x in de 4 weken.


Janne en Timo waren samen met hun 2 kinderen in Noorwegen de afgelopen week en ze zijn nog even gezellig op de koffie geweest bij mij, verder hebben we niet zoveel gedaan de afgelopen week....nu draait de wasmachine op volle touren en kan ik beginnen met inpakken.....tot blogs...
Gina

1 opmerking:

Sjaantje zei

Veel plezier in nederland !!