06 april 2010

Vervolg...mijn vader...

Mijn moeder heeft gevraagd of ik op mijn blog regelmatig even een kort verslagje schrijf over mijn vader, omdat zij vanaf haar gasthuis niet goed op internet kan komen en daarom familie soms niet allemaal kan informeren hoe het met hem gaat...dus bij deze even elke dag iets over hem.

Hij heeft vannacht een goede nacht gehad, de beste tot nu toe. Vandaag kreeg hij ook weer kleur op z'n wangen en alweer wat praatjes...dus het gaat de goede kant op. Ze hadden verwacht dat hij aan het eind van de week weer kon beginnen met vast voedsel, maar daar heeft hij vandaag ook al een begin mee gemaakt en dat ging hem ook goed af, hij loopt af en toe een klein stukje en voelt zich elke dag iets beter...dus...alleen maar goede berichten !! Hij heeft Jan en Hermen op bezoek gehad vandaag en vandaag of gister ook zijn 3 zussen. Mijn moeder logeert vlak bij hem in een gasthuis samen met Willem en ook met haar gaat het goed. Hopelijk volgen er nog veel van deze goede berichtjes de komende dagen....

groeten uit Noorwegen....Gina

Geen opmerkingen: