01 mei 2009

1 mei: dag van de arbeid


Voor ons betekend 1 mei dat we allemaal vrij zijn. Sanne en Florian hoeven niet naar school en WJ is ook een dagje vrij. Het is heerlijk weer hier vandaag, rond de 20 graden in de zon en we zijn aan het rommelen in de tuin. WJ heeft van de buurman extra grind gekregen die we nog wel konden gebruiken in de tuin en Sanne en Florian zijn alle bomen water aan het geven met een gietertje...vooral Florian geniet van het geklieder met water.

We genieten vooral van onze tuin hier, voor Noorse begrippen niet heel groot, maar toch zo'n 600 m2 , voor ons is het een heerlijke tuin vergeleken met ons postzegeltuintje in Deventer. Er staat een zandbak, schommels en een trampoline in, dus de kids vermaken zich prima.




Afgelopen week was een rustig weekje, we hebben niet zoveel bijzonders gedaan....

Gister was ik de live beelden aan het volgen van koninginnedag in Apeldoorn, normaal was ik daar denk ik niet zo voor gaan zitten, maar omdat ze dit keer in Apeldoorn kwam en daar kom ik ook vandaan, vond ik het wel leuk om het te volgen. Helaas liep het niet zoals gepland zoals iedereen wel heeft gezien...echt schokkend !! Gelukkig zat mijn fam. niet bij het Loo, maar gewoon thuis....


In dit logje even een filmpje van rond ons huis, de kids zijn voor ons huis aan het spelen....(niet echt intressant voor iedereen....vooral voor de fam. bedoelt)


Groeten weer van mij...Gina

Geen opmerkingen: