16 augustus 2008

Verhuizen

Vandaag gaan we weer verhuizen naar ons eigen huis !! Woensdag hebben we de sleutel al gekregen zodat we alvast wat spullen konden brengen. Vandaag gaan WJ en Arjan met een aanhanger nog wat grote spullen terugbrengen en dan wonen we weer in ons prachtige huis aan het water....we hebben het huis wel erg gemist de afgelopen weken !! Alleen Sanne baalt dat ze terug moet, want ze heeft hier weer een leuke vriendin, het buurmeisje van Merethe en Ove, ze is even oud als Sanne en ze hebben hier de afgelopen weken heel veel samen gespeeld.

Afgelopen week was een ontzettend hectische week. Zondag kwamen we terug van vakantie, maandag had Florian zijn eerste oefendag en woensdag moest Sanne weer naar school en begon ik met mijn nieuwe werk voor een paar uurtjes. Florian heeft een nare week gehad, hij vond het absoluut niet leuk dat ik hem achterliet op de kinderopvang. Hij heeft veel gehuild, vooral het eerste uur dat ik weg was, was hij ontroostbaar. Gelukkig hebben ze bedacht dat er 1 meisje is die alleen voor hem mag zorgen, zodat hij een beetje aan haar gewend raakt. Samen hebben ze een tocht buiten het kinderdagverblijf gemaakt en vrijdag heeft hij tussen de middag zelfs een beetje brood en melk gehad. We moeten er maar op hopen dat het langzaam beter gaat en dat hij er een beetje aan gewend raakt. De komende week maak ik nog geen lange dagen zodat ik hem rond een uur of 2 op kan halen.....

Het witte huis was heel erg vies, dus die kon ik donderdag en vrijdag nog schoonmaken, volgens mij is er de afgelopen 8 weken gewoon niets schoongemaakt, terwijl we hem helemaal schoon hadden afgeleverd. Dat is natuurlijk wel balen....zondag dit appartement poetsen en dan hebben we het weer achter de rug.....

Mijn vader is afgelopen woensdag 60 geworden, gelukkig was hij die week ervoor in Noorwegen bij ons, maar we missen het wel dat we niet even op zijn verjaardag kunnen komen. Gelukkig hebben we een webcam en hebben we elkaar even kunnen spreken en de kinderen hebben even met opa kunnen kletsen. Je merkt gelijk aan Florian dat hij opa weer snel herkent van de vakantie, want hij had gelijk weer heel veel praatjes en ging gekke bekken trekken. Zo waren we er toch een beetje bij !!

Ik ga stoppen...de laatste dingen inpakken en verhuizen !! Gina

1 opmerking:

Anoniem zei

Heerlijk zeker dat jullie weer naar je eigen huis gaan.
He dat is vervelend zeg dat je die eerst weer schoon moet maken.
Ik moet eerlijk zeggen dat toen wij in ons huis kwamen het ding verschrikkelijk smerig was. Dus misschien doen de noren dat niet?
Hopelijk is Florian snel gewend op de barnehage. Niets is zo er om je kind huilend achter te laten.
Maar je moet gewoon doorzetten hoor.
Het is wel goed van ze dat ze iemand aangesteld hebben als "persoonlijk" leidster van Florian. Zo kan hij misschien iets sneller wennen.
Leuk he zo'n webcam wij gebruiken hem ook regelmatig.

Succes met poetsen.
En succes met je nieuwe baan.

Groetjes Nancy