13 augustus 2008

Het gewone leven begint weer.....

Vandaag heb ik mijn eerste werkdag gehad.....en dat is goed bevallen. Ik wordt nu ingewerkt door een vrouw die tot eind september bij dit bedrijf blijft werken. Heel veel lijkt op wat ik ook in Nederland heb gedaan, maar er komen ook veel nieuwe dingen op mijn bordje te liggen, zoals loon berekenen voor 80 man, geldzaken beheren en jaaropgaven maken. Ik heb gelijk een boekje met cursussen op mijn bureau gekregen en moet mij inschrijven voor 3 cursussen in Oslo.

Florian is voor de 2e dag naar de kinderopvang, maandag is hij 2 uurtjes geweest en vandaag 4 uurtjes. Het ging nog niet helemaal goed met hem, hij had veel gehuild en niets gegeten...het is natuurlijk ook wel een hele grote verandering voor hem,want hij is altijd thuis geweest. In Ned. werkte WJ 3 dagen en was 2 dagen thuis bij hem en mijn moeder paste 1 dag op bij ons thuis. De afgelopen 10 maand ben ik elke dag samen met hem thuis geweest, dus is het niet zo gek dat het tijd kost. Gelukkig kan ik volgende week ook wat minder uren maken op een dag, zodat hij de tijd krijgt om te wennen.

Sanne is weer naar school geweest en heeft het weer heel erg leuk gehad. Ze wilde ook weer graag naar school, vanaf volgende week blijft ze ook op de naschoolse opvang, alle kinderen uit haar klas gaan naar naschoolse opvang dus is dat ook wel leuk voor haar.

Hopelijk went Florian snel, want dan kan ik met een gerust hart naar mijn werk, als je weet dat hij huilend bij de opvang zit, duren de uren wel lang als ik hem weer kan halen.....maar dat zal allemaal wel goed komen. Vanavond kunnen we de sleutel van ons witte huis weer halen en zo langzamerhand de dozen weer brengen. Zaterdag gaan we officieel verhuizen en zondag kunnen we het appartement poetsen.....

Geen opmerkingen: