24 augustus 2008

Ons neefje is geboren !!

Gistermiddag hebben we een telefoontje uit Nederland gehad dat mijn zusje een kleintje heeft gekregen !! Super leuk nieuws, maar wel heeeel erg jammer dat we niet even om het hoekje kunnen kijken. Lianne en Gerrit-Jan hebben een zoon, Martin gekregen. Ze moeten hem maar snel bij mijn ouders voor de webcam zetten, want we zijn wel heel erg nieuwsgierig naar ons kleine neefje. Gelukkig komen ze samen met hun dochtertje Jessica in oktober al bij ons op visite, daar kijken we al lang naar uit !! Lianne...ik mis je nu wel extra, maar gelukkig hebben we internet en kunnen we zo toch goed contact houden !!!

Gister zijn we een dagje op de camping bij Luc en Jelly en hun kinderen geweest. Het was heerlijk weer en we hebben een poos aan het strand gezeten, daarna nog bij de caravan. We mochten blijven bbq en vooral Sanne en Florian hebben heel veel gespeeld met hun hond Kyra. Gezellig om op deze manier weer Nederlanders te leren kennen in Noorwegen.


Zie meer foto´s in de link hieronder.

http://picasaweb.google.nl/GinaOlthuis/DiverseAug2008

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Gina,

Gefeliciteerd met je kleine neefje Martin!!

Groetjes Marijke

Ans zei

Proficiat met de geboorte van jullie neefje. Kan me voorstellen dat je hem even vast wilt houden Gina, maar het is oktober voor je het weet hoor. En dan kan je hem knuffelen.
Groetjes Ans

Anoniem zei

Hoi Gina,

Gefeliciteerd met jullie nieuwe neefje! Hoe gaat het met de baan? Een tijdje terug stond hier in de krant dat het goed voor je (vooral hersens) is om een baan te hebben waarvan sommige dingen boven je niveau liggen. Kijk naar mij: het werkt......há há.
Geniet maar weer lekker van jullie 'oude' huisje.

Groetjes,
Lydia

lvdk zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
lvdk zei

Sorry Gina, het verwijderde bericht was van mij. Mijn bloggeraccount was nog niet helemaal goed. Even een testje gedaan en weer weggehaald.

Groetjes,
Lydia