03 november 2007

Een weekje later...

We zijn weer een weekje later, vandaag gaan we onze computer naar een zaak hier in Porsgrunn brengen, want hij doet echt helemaal niets meer, dat is wel balen want we hadden net een paar dagen internet, zodat we konden skypen en de webcam installeren zodat we naar opa en oma konden zwaaien.....De week is rustig verlopen, eigenlijk hebben we onze draai wel goed gevonden. Sanne heeft het de hele week vreselijk naar haar zin gehad op school, ze verstaat steeds meer en krijgt ook veel en goede begeleiding om noors te leren. WJ is er ondertussen ook aan gewend dat z'n wekker om kwart voor 6 afgaat, alleen Florian is nog steeds iets niet gewend...maar dat is al sinds hij geboren is.....DOORSLAPEN 'S NACHTS.... Deze week was het slapen van hem ook een ramp, elk anderhalf uur is hij wakker, de hele nacht door, dagen achter elkaar.....en overdag slaapt hij ook maar 3 kwartier en bruist hij van de energie. Vandaag bij de apotheek is kijken of ze homeopatische rustgevende tabletten hebben ofzo....we hoopten dat de operatie aan z'n ogen en z'n neusamandelen zouden helpen, maar het lijkt zelfs wel erger te worden.... We wachten af.... We hopen weer snel online te zijn, zodat we weer nieuwe foto's kunnen laten zien.

Meiden van MailStreet...bedankt voor jullie leuke berichtjes en mailtjes....ondanks dat ik het hier mega naar mijn zin heb, mis ik jullie en mijn werk wel hoor !!!!

Ook de groeten aan mijn familie.....hoop snel online te zijn....gaan we skypen !!!
Liefs Gina

Geen opmerkingen: