06 november 2008

De eerste sneeuw !!




Vorige week viel de eerste sneeuw hier alweer bij ons. Iedereen hier in de buurt werd erdoor verrast, want er was alleen sneeuw voorspeld in de hoger gelegen plaatsen, niet bij ons. Op de weg werd het ´s ochtends gelijk een chaos, want bijna iedereen rijd hier nog met zijn zomerbanden. Ook collega´s van mij zijn ipv naar het werk maar naar een garage gegaan om daar in een lange rij te wachten op winterbanden.

Het weekend zijn we naar een plaatsje bij Skien gereden, dat ligt een stuk hoger en we konden daar met de kids sleetje rijden. Vorig jaar vond Florian het nog vaak eng op de slee, maar nu kon het niet hard genoeg gaan.....

Ondertussen is bij ons de sneeuw weer gesmolten, maar we hebben er weer van genoten !! En nu maar hopen dat er snel weer een pak valt.

Ondertussen zijn we nog steeds op huizenjacht. Vandaag hebben we een bod gedaan op een huis in Stathelle, een plaatsje vlakbij ons. Het is een prachtig huis, helemaal kant en klaar.....maar ondertussen zijn wij niet de enige die bieden en dan kan de prijs in korte tijd zo oplopen. We wachten het wel weer af....maar het blijft natuurlijk spannend.

Vandaag was de barnahage gesloten omdat iedereen op cursus ging, omdat we allebij nie zomaar een dag vrij konden nemen is WJ om 6 uur begonnen met werken en heb ik Florian van 9 tot 12 meegenomen naar mijn werk, daar heeft WJ hem weer opgehaald. Florian was superlief aan het spelen met blokken en zijn loopauto en ondertussen kon ik mooi werken. Ik heb een eigen kamer, dus de anderen hadden geen last van hem. Het is hier vrij normaal dat je je kids meeneemt naar je werk als ze een dagje vrij hebben...en dat scheelt ons natuurlijk weer wat vrije uren.

Over een weekje land het vliegtuig met mijn moeder en Denise....we tellen de dagen weer af.
voor foto´s van ons weekend, zie de link hieronder.

Geen opmerkingen: