16 februari 2009

In Nederland


Vandaag is het maandag. Zaterdagmiddag zijn we geland op het vliegveld in Weeze, een uurtje bij mijn ouders vandaan. De reis ging supersnel en Sanne en Florian vonden het geweldig, opa en oma stonden ons al op te wachten toen we uit het vliegtuig stapten. Zaterdag waren mijn zussen ook bij mijn ouders en kon ik mijn kleine nichtje Indy eindelijk in de armen houden en natuurlijk ook Jessica en Martin weer zien. Heerlijk chinees gegeten en bijgekletst met iedereen.


Zondag kwamen er nog meer familieleden over de vloer bij mijn ouders en zag ik mijn neefje Mick ook voor het eerst en 's avonds heb ik Sanne bij haar hartsvriendinnetje Nathalie in Deventer gebracht, waar ze 2 nachtjes mag logeren. Sanne was van te voren best zenuwachtig om Nathalie weer te zien, want dat was ook alweer een jaar geleden.....maar het was gelijk weer als vroeger.
Vandaag ga ik naar mijn zus Johanna, ze is ondertussen ook verhuisd, dus baby en huis bewonderen, we gaan een bezoekje brengen aan de kapper. Morgen brengen we een bezoekje aan mijn schoonouders en gaat Sanne 's middags met opa naar de film Bolt.
Jullie lezen het, we vermaken ons prima hier in het regenachtige Nederland....

1 opmerking:

Anoniem zei

Fijn dat jullie het naar de zin hebben. Wel een vreemd gezicht..........helemaal geen sneeuw te bekennen. Is echt even wennen. Wens je nog een paar fijne dagen.