13 juni 2010

Uitwaaien bij de zee

We hebben een rustig weekje achter de rug deze week, ik ben druk geweest op mijn werk met het uitbetalen van vakantiegeld. Dat had ik nog nooit alleen gedaan, dus dat was wel even spannend, maar volgens mij is het allemaal goed gegaan. Florian heeft een zomerafsluiting van de kinderopvang gehad deze week, Sanne heeft er over een week 1 en ik de komende week op mijn werk....
Zaterdagavond zijn we even lekker uit gaan waaien bij de zee bij Langesund. We zijn het gewoon niet meer gewend om 2 dagen "binnen" te zijn en we moesten er even lekker uit, na 2 regendagen. We hebben schelpen gezocht voor een heel leuk kastje die in de woonkamer staat, zie het resultaat op de foto.Verder hebben we vooral de zaterdag gebruikt voor een grote poetsbeurt. Door al die weken mooi weer is het er af en toe bij ingeschoten. De bedden verschoont, badkamer schoon, slaapkamers gepoetst en gestofzuigd en de hele woonkamer op z'n kop. Kast eruit, kastjes verplaatsen, kastjes opruimen....altijd weer lekker.

Zondag zijn we naar Brekkeparken geweest. Een mooi park in Skien, met een museum (maar daar zijn we niet naartoe geweest, we zijn geen museum gangers) een leuke speeltuin, een restaurant waar we een ijsje hebben gekocht en een grote plek met veel bankjes, hier worden vooral zomers veel buiten concerten gehouden.Gelukkig wordt het de komende week weer heerlijk weer en kunnen we na een troosteloos weekend gelukkig weer buiten eten en buiten leven....

4 opmerkingen:

Anoniem zei

had je dit kastje nog vanuit deventer meegenomen?

leuk dat we even konden babbelen.

liefs mama

Unknown zei

Ja...die hebben we ondertussen al 13 jaar, hij blijft leuk, alleen wordt hij binnen een paar weken creme...

Anoniem zei

hoezo...creme???
past toch helemaal niet in jullie huis??
of is er nog meer creme gemaakt?

liefs mama

basiclabelSweden zei

Kom even toevallig, via via aanwaaien en nieuwsgierig natuurlijk :)

hälsningar från a Dutch i Sverige ;)